04-9916771

בדיקות לרישיון נהיגה ולכלי שיט

בדיקת ראייה לרישיון נהיגה

עושים באופטיקה אנדי

ראייה תקינה הכרחית לנהיגה בטיחותית. החוק קובע בהתאם חובת ביצוע בדיקת ראייה לרישיון נהיגה במטרה לקבוע אלו מהנהגים חייבים בהרכבת משקפיים במהלך הנהיגה. את בדיקת הראייה בדרך אל רישיון הנהיגה שלכם מבצע אופטומטריסט מורשה. זוהי בדיקה פשוטה ומהירה שאינה מלווה בכאב או תופעות לוואי. ללא חתימה של אופטומטריסט שמאשרת שעברתם בדיקה ראייה לא ניתן יהיה להוכיח כשירות בריאותית לנהיגה. אופטיקה אנדי מבצעת בדיקות ראייה לרישיון נהיגה למרכיבי משקפיים או עדשות מגע וגם לבעלי ראייה תקינה לחלוטין. חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי לתיאום בדיקת ראייה ותיהנו מיחס אישי, מקצועיות ברמה אחת מעל כולם, זמינות וניסיון רב.

איפה אפשר לבצע בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?

את בדיקת הראייה הנדרשת לקבלת רישיון נהיגה יש לבצע אצל אופטומטריסט מורשה. כיום כאשר הטופס הירוק מקוון יש לבחור בחנות אופטיקה שמסוגלת להזין בעבורכם את הנתונים למערכת המקוונת. לא בטוחים האם הראייה שלכם תקינה או איזו בדיקת ראייה צריך לרישיון נהיגה? הצוות המקצועי של אופטיקה אנדי ישמח לסייע לכם.

מי צריך להרכיב משקפיים במהלך נהיגה?

הרכבת משקפיים או עדשות מגע נדרשת על פי חוק במהלך נהיגה מכל אדם שראייתו אינה תקינה. אין לשבת מאחורי ההגה במצב בו אנכם מסוגלים לקרוא בקלות שלטים, לעמוד מרחקים או להבחין בעצמים והולכי רגל. בדיקת ראייה לרישיון נהיגה בוחנת את חדות הראייה במטרה לוודא שיש לכם יכולת לזהות פריטים ממרחק. שימו לב, החוק אינו דורש ראייה ברמת 6:6 אלא מסתפק בחדות ראייה של 6:12. אם רישיון הנהיגה שלכם מציין חובת הרכבת משקפיים או עדשות מגע במהלך נהיגה עליכם לציית. במידה ותיתפסו נוהגים ללא משקפיים אתם עלולים לקבל קנס כספי, נקודות ואף זימון להעמדה לדין.

הסרת מגבלת הראייה ברישיון הנהיגה

החוק במדינה ישראל מאפשר הגשת בקשה להסרת חובת הרכבת משקפיים במקרים בהם בוצע הליך הסרת משקפיים בלייזר. אם התמזל מזלכם ולאחר ההליך הראייה שלכם חזרה למצב תקין – אתם זכאים להגיש בקשת פטור מהרכבת משקפיים במהלך נהיגה. לקבלת הפטור יש להגיש בקשה אל משרד הרישוי יחד עם בדיקת אופטומטריסט מורשה שמעידה על ראייה תקינה. מעוניינים לבצע בדיקת ראייה לרישיון נהיגה? חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי ותקבלו תשובות לכל השאלות.

בדיקת ראיה משרד הרישוי

התהליך המלא:

הליך קבלת רישיון נהיגה מתחיל בדרישה להציג כשירות לנהיגה ברכב. הטופס הירוק הוא המקום בו אתם מתבקשים להציג חתימה של רופא שמעידה על כשירות פיזיולוגית וחתימה של אופטומטריסט שמעידה על ראייה תקינה. את הטופס הירוק יש למלא טרם מבחן התיאוריה והתחלת לימודי הנהיגה. בדיקת ראיה משרד הרישוי היא תנאי סף למבחן תיאוריה. לא ניתן לקבל רישיון נהיגה מבלי לעבור בדיקת ראייה. אופטיקה אנדי היא המקום בו תבצעו בדיקת ראיה משרד הרישוי על ידי אופטומטריסט מומחה ומנוסה. במקרים של ראייה תקינה תוכלו להמשיך אל התחנה הבאה בדרך לרישיון הנהיגה. ראייה לא תקינה תדרוש מכם להרכיב משקפיים במהלך הנהיגה תוך ציון הערה ברישיון הנהיגה.

איך מבצעים בדיקת ראיה משרד הרישוי?

את בדיקת הראייה לטובת קבלת רישיון נהיגה מבצע אופטומטריסט מוסמך. בדיקת ראיה משרד הרישוי נדרשת גם במקרים בהם הראייה תקינה וגם במקרים בהם קיימת בעיית ראייה. מרכיבי משקפיים ועדשות מגע נדרשים לנהוג בעודם מרכיבים משקפיים או עדשות מגע. רישיון הנהיגה שלהם יכלול הערה שאוסרת עליהם לנהוג ללא משקפיים או עדשות מגע. עברתם ניתוח הסרת משקפיים? יש לבצע בדיקת אופטומטריסט ולהגיש אל משרד הרישוי בקשה להסרת ההערה מהרישיון.

הגשת בקשה לרישיון נהיגה אונליין

שימו לב, את הטופס הירוק המפורסם מחליפה היום מערכת ממוחשבת שמאפשרת הגשת בקשות לקבלת רישיון נהיגה אונליין. אין עוד צורך בטופס ירוק, כל התהליך מתבצע באמצעות טופס מקוון שנמצא באתר משרד התחבורה. אל הטופס המקוון תתבקשו להזין פרטים אישיים, פרטי התקשרות, אישור שלכם על מסירת מידע רפואי. אין עוד צורך לגשת אל רופא המשפחה ולהחתים אותו על בדיקה רפואית, כיום אתם חותמים על הצהרת בריאות אונליין. שימו לב, הטופס המקוון חוסך לכם את הבדיקה הרפואית אך בדיקת ראיה משרד הרישוי עדיין בגדר חובה.

בדיקת ראיה משרד הרישוי לחידוש רישיון

חידוש רישיון נהיגה לאחר גיל 65 דורש ביצוע בדיקת ראייה. בעבר חידוש רישיון נהיגה הותנה בבדיקת ראייה כבר לאחר גיל 45. ראייה תקינה הכרחית להבטחת נהיגה בטוחה, אם שמתם לב לשינוי בכושר הראייה יש לבצע בדיקת ראייה בהקדם האפשרי. אופטיקה אנדי היא המקום בו תוכלו להתייעץ עם אופטומטריסט מנוסה ולקבל חוות דעת מקצועית לגבי כל סוגי ליקויי הראייה.

בדיקת ראייה לרישיון נהיגה | בדיקת ראיה משרד הרישוי

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support