04-9916771

בדיקת ראיה לילדים

בדיקת ראיה לילדים

באופטיקה אנדי

ראייה תקינה חיונית להתפתחות הילד. כהורים חשוב שתדעו שאין לילדים קטנים את היכולת לזהות בעיות ראייה כך שייתכן מצב בו הראייה של הילד אינה תקינה ואתם לא יודעים דבר. על ההורים וצוות הגן/בית הספר לשים לב לדפוסי התנהגות שמעידים על חשש לבעיית ראייה. בדיקת ראיה לילדים מומלצת לקראת העלייה לכיתה א' ובכל שלב בו מתעורר חשד לבעיית ראייה. הצוות המקצועי של אופטיקה אנדי מבצע בדיקות ראיה לילדים ומסייע בבחירת משקפיים מתאימים. הילדים מקבלים באופטיקה אנדי יחס אישי שגורם להם לקבל את המשקפיים בשמחה. זקוקים לאופטומטריסט מומחה עם גישה טובה לילדים? חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי.

בדיקת ראיה לילדים לקראת כיתה א'

בגיל 6-7 הילדים מתחילים את לימודיהם בבית הספר ואת לימודי הקרוא וכתוב. בדיקת ראיה לילדים נחוצה על מנת לוודא שאין כל בעיה בראיה שעתידה לפגוע ביכולת של בילד לקרוא, לכתוב וללמוד חומר חדש בכיתה. כדאי לבצע בדיקת ראיה לכל ילד כחלק מתהליך ההכנה לכיתה א'. בגיל 6 הילדים מסוגלים כבר לשתף פעולה עם הבדיקה.

כיצד מבצעים בדיקת ראיה לילד?

בדיקות ראייה לילדים בגיל 6 עושים אצל אופטומטריסט עם ניסיון בעבודה עם ילדים. הבדיקה מתבצעת תוך שימוש בציוד רפואי מתקדם ללא תשאול. נדגיש שהבדיקה אינה מלווה בכאב ואינה ממושכת. בדיקת ראיה לילדים אינה מתבססת על תשאול בגלל חשש ליכולת חלקית של הילד לספק תשובות חד משמעיות. לכן ישנו שילוב בין תשאול הילד לבין בדיקתו באמצעות מכשור המסייע לאופטומטריסט לקבל תמונה ברורה יותר לגבי מצב הראיה של הילד.

איך בוחרים משקפיים לילד?

על המשקפיים שנבחר בעבור הילדים להיות תואמים צורך רפואי, נוחים, עמידים ובעיקר הולמים אותו ואת ההעדפות האישיות שלו. במטרה לעודד שיתוף פעולה של הילד חשוב לאפשר לו לקחת חלק בבחירת המשקפיים. קיימות היום מסגרות משקפיים במידת ילדים בכל הצבעים בעוד המסגרת עשויה פלסטיק עמיד, חומר גמיש וגם מתכת. החומר ממנו עשויות עדשות משקפיים לילדים יכול להיות זכוכית או פלסטיק, כאשר ישנם לא מעט הורים המעדיפים משקפי פלסטיק כדי למנוע את שבירת העדשות במקרה של נפילתם תוך כדי ריצה או משחק. שלכם זקוק למשקפיים? חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי ותגלו מבחר דגמים, יחס אישי לילדים, ידע מקצועי וציוד רפואי מתקדם.

בדיקת עיניים לילדים

בתנאים הטובים ביותר

ילדים קטנים אינם מסוגלים לזהות שינויים בכושר הראייה כך שקיימים מקרים רבים בהם הראייה אינה תקינה והילד אינו מתלונן או מדווח להוריו. על כן, ההורים נדרשים לגלות ערנות לשינויים התנהגותיים ולבצע בהתאם לצורך בדיקת עיניים לילדים אצל אופטומטריסט. ראייה לא תקינה שאינה מטופלת עלולה לגרור אחריה פגיעה ביכולות הלימודיות של הילד, פגיעה בדימוי העצמי ותסכול רב. אופטיקה אנדי מבצעת בדיקות ראייה לילדים ובהתאם לתוצאות גם מתאימה להם משקפיים. הצוות המקצועי של אופטיקה אנדי בעל ניסיון רב בביצוע בדיקות ראייה בילדים, חייגו עכשיו לתיאום הבדיקה.

מתי צריך לבצע בדיקת עיניים לילדים?

קיימים מספר תסמינים שעלולים להעיד על בעיית ראייה ויש לשים לב אליהם. התסמינים שמעידים על בעיות ראייה אצל ילדים הם : בחילות, סחרחורות, כאבי ראש, ראייה מטושטשת, תחושת צריבה בעיניים, ראייה כפולה. כאשר מדובר בבעיית פזילה ניתן יהיה להבחין בעין בתזוזת האישונים. ראייה כפולה עלולה להעיד גם על מבנה לא תקין של הקרנית. בדיקת עיניים לילדים נדרשת מיד כאשר מזהים פזילה, תנועת עיניים לא רצונית, עיניים אדומות, סימנים של דלקת על העפעפיים.

סימנים התנהגותיים שמעידים על בעיית ראייה

אם ילדכם מקרב את הפנים אל הלוח או אל מסך המחשב בכדי לקרוא את הטקסט – כדאי לפנות אל אופטומטריסט שמתמחה בבדיקות עיניים לילדים. כתב יד לא קריא או כתיבה מחוץ לשורות עשויים להעיד על קושי במיקוד של הראייה. ילדים עם בעיות ראייה נוטים גם לחולמנות יתר, חוסר יכולת לסיים משימות בזמן, כיסוי של אחת העיניים, דילוג על מילים, קושי בזיהוי והעתקה של צורות גיאומטריות פשוטות, קושי לא מוסבר בתיאום עין-יד.

בעיית רוחק ראייה אצל ילדים

15% מהילדים סובלים מראייה לא תקינה שנגרמת מרוחק ראייה. זוהי בעיית ראייה שכיחה אצל ילדים שאפשר לפתור באמצעות משקפיים. הבעיה נוצרת כאשר מבנה העין אינו מאפשר לעדשה לרכז את הנתונים במקום הנכון על גבי הרשתית. משקפיים עם עדשה חיובית מסייעים בריכוז קרני האור במיקום הנכון ופותרים כך את הבעיה. זקוקים למשקפיים לילדים? מעוניינים לבצע בדיקת עיניים לילדים? אופטיקה אנדי היא המקום בו תקבלו יחס אישי, הסברים מקצועיים ומענה מדויק.

בדיקת ראיה לילדים | בדיקת עיניים לילדים

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support