04-9916771

התאמת עדשות מגע

תהליך

התאמת עדשות מגע

בחירה נכונה של עדשות מגע חיונית לשמירה על בריאות העין ותיקון בעיית הראייה. התאמת עדשות מגע היא מקצוע לכל דבר, חשוב לבצע את ההתאמה הראשונית אצל אופטומטריסט שמתמחה בתחום. במקרים בהם קיימת בעיית ראייה מורכבת או מחלת עיניים עם דגש על קרנית פנייה אל מומחה הכרחית. אופטיקה אנדי מתמחה בהתאמת עדשות מגע, בדיקות ראייה ובדיקות תפקודי ראייה. לרשות הצוות באופטיקה אנדי ציוד חדיש שמאפשר מיפוי קרנית והתאמה מדויקת של עדשות מגע. בתחום כה רגיש ומורכב כמו ראייה אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר, חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי.

התאמת עדשות מגע חדשות, מתי צריך להחליף עדשות?

החלפה קבועה של עדשות המגע הכרחית למניעת זיהומים. בכל מקרה בו אתם חשים חוסר נוחות כדאי למהר להסיר את העדשה ולהגיע אל אופטומטריסט לבדיקה. שימוש נכון בעדשות מגע שהותאמו לכם על ידי אופטומטריסט מומחה אינו אמור לגרום לאי נוחות. החלפת העדשות תתבצע על פי הנחיית היצרן והאופטומטריסט במטרה למנוע זיהומים. עדשות חד פעמיות (רכות) יש להחליף בהתאם לסוג העדשה כאשר בתום השימוש משליכים את העדשות לפח. קיימות עדשות חד פעמיות יומיות, דו שבועיות, חודשיות, תלת חודשיות. עדשות קבועות (רכות או קשיחות) יש להחליף אחת לחצי שנה או אחת לשנה.

איך בוחרים נכון עדשות מגע?

התאמת עדשות מגע מתבצעת בראש ובראשונה על פי הבעיה הרפואית שיצרה את הצורך בעדשות. העדשות הנכונות יצליחו לספק ראייה חדה במצבים של רוחק ראייה, קוצר ראייה, צילינדר ובעיות ראייה נוספות. על העדשה להיות מותאמת למבנה של העין עם דגש על קוטר וקימור. במקרים של עיניים יבשות יש לבחור בעדשות מגע ייעודיות. התאמה מקצועית של עדשות מגע מתבצעת על ידי אופטומטריסט. בדיקת ביקורת מומלצת אחת לשנה ובכל מקרה בו מופיעה תגובה שלילית של העין.

טיפול נכון בעדשות מגע

שימוש בעדשות מגע נחשב היום קל ופשוט בהשוואה לעבר. קיימים היום מוצרים רב תכליתיים שמנקים ומחטאים את העדשה היטב. שימוש בעדשות חד פעמיות יומיות חוסך את הצורך בהתעסקות עם תמיסות. הבסיס לכל שימוש מוצלח בעדשות מגע הוא התאמה מדויקת שבוצעה על ידי אופטומטריסט מומחה והקפדה על היגיינה בכל מגע עם העדשה. רוצים לדעת אלו עדשות מגע מתאימות לכם? חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי להתייעצות עם אופטומטריסט מומחה.

התאמת עדשות מגע

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support