04-9916771

עדשות מגע מולטיפוקליות

בדומה לעדשות מולטיפוקל למשקפיים, גם עדשות מגע מולטיפוקל מספקות מענה לראייה במספר מצבים – טווח רחוק, טווח ביניים וטווח קרוב. הן מאפשרות למשתמש לראות באופן חד וממוקד בכל טווח, וזאת מבלי צורך להחליף עדשות מגע או להסירן ולעבור למשקפיים.

בניגוד למשקפי מולטיפוקל, הדורשות תקופת הסתגלות ארוכה, עדשות המגע נוחות יותר לרוב המשתמשים, תקופת ההסתגלות אליהן קצרה באופן ניכר וללא תופעות לוואי משמעותיות

בדומה לעדשות מגע אחרות, גם עדשות מגע מולטיפוקליות ניתן להשיג כעדשות רכות לשימוש לטווח קצר (יומיות או חודשיות), עדשות רכות לשימוש לטווח ארוך (כשנה וחצי עד שנתיים) או עדשות קשות לשימוש לטווח ארוך.

עדשות מגע מולטיפוקליות נתפרות למידותיו של הלקוח על ידי אופטומטריסט מיומן ולכן יש חשיבות גדולה למאפיינים האישיים של המרכיב אותן, וכן איסור להעבירן מאדם לאדם.

עדשות מגע מולטיפוקל הן בסופו של דבר עדשות מגע, וככאלה הן דורשות טיפול נאות:

ניקוי יום יומי, שטיפת ידיים לפני הרכבה וכן רצוי לבקר אצל האופטומטריסט בכל חצי שנה לביקורת שגרתית.

ב אופטיקה אנדי בעכו ניתן להשיג את כל מגוון עדשות מגע והבדיקות המקצועיות ביותר.

 

עדשות מגע מולטיפוקל

סובלים מבעיית ראייה במרחקים שונים? עדשות מגע מולטיפוקל הן היחידות שפותרות גם בעיה של קוצר ראייה וגם בעיה של רוחק ראייה. בדומה למשקפי מולטיפוקל גם עדשות מגע מולטיפוקל משלבות בתוך עדשה אחת שני מרשמים אופטיים. היתרונות של עדשות מולטיפוקל באים לידי ביטוי בהפחתה משמעותית של התלות במשקפיים, ראייה תקינה במרחק קרוב ורחוק, התאמה לפעילות ספורט, אפשרות להרכיב משקפי שמש רגילים (יחד עם העדשות). שימו לב, יש צורך בתקופת הסתגלות לעדשות, מיומנות הרכבה וטיפול שוטף. מתלבטים בין עדשות מגע מולטיפוקל לבין עדשות רגילות? הצוות המקצועי של אופטיקה אנדי יסייע לכם בקבלת החלטה על בסיס מידע רפואי. אופטיקה אנדי מתמחה בהתאמת עדשות מגע מכל הסוגים, בדיקות ראייה, התאמת משקפיים, בדיקת תפקודי ראייה ועוד.

כיצד פועלות עדשות מגע מולטיפוקל?

עיצוב ייחודי של עדשות המולטיפוקל מאפשר מענה גם לרוחק ראייה וגם לקוצר ראייה. תכנון העדשות מתבסס על הנטייה שלנו להוריד את המבט מטה כאשר אנו מתבוננים בעצמים קרובים. האישון של העין נוטה להתכווץ כאשר הוא מתמקד באובייקט קרוב ולהתרחב כאשר מדובר בעצם רחוק. למוח האנושי יש את היכולת להתמקד באובייקט הברור ולנטרל אובייקטים מטושטשים. המנגנונים הללו מאפשרים לעדשות מולטיפוקל לתת מענה לשני מרשמים אופטיים באחד.

סוגים של עדשות מולטיפוקל

  1. עדשה בעיצוב ביפוקל כוללת 2 מוקדים כאשר החלק העליון של העדשה מיועד לראייה למרחק בעוד החלק התחתון לקריאה. משקולת זעירה שממוקמת בתחתית העדשה מבטיחה שהיא תחזור למקומה בעין במקרה של תזוזה. 
  2. עדשה בעיצוב אספירי עם מרשם קריאה (ראייה לקרוב) במרכז העדשה ומרשם לראייה רחוקה בקצה. 
  3. עדשה בעיצוב קונצנטרי עיגולי כאשר כל עיגול מותאם לרוחק ראייה שונה. כך למשל, העיגול החיצוני כולל פוקוס למרחק, העיגול השני מיקוד לקריאה, העיגול השלישי מיועד שוב למרחק וכן הלאה.

לא בטוחים באיזה סוג של עדשות מגע מולטיפוקל כדאי לכם לבחור? התאמה מדויקת של עדשות למרשם האופטי חיונית להסתגלות מהירה ושימוש נוח. עדשות עם כמה מוקדים מאפשרות טווח ראייה רחב ורציף יותר בעוד עדשות מסוג ביפוקל כוללות רק 2 מוקדים עם מעבר חד. אופטיקה אנדי היא המקום בו תקבלו מידע מפורט אודות כל סוגי העדשות לבחירה המדויקת ביותר.

7a8ab6_efd5436c3d824a18a9fe23390f8f30be_mv2

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support