04-9916771

קוצר ראייה אצל ילדים

הכל אודות

קוצר ראייה אצל ילדים

אורח החיים המודרני מעודד שימוש רב במסכים דיגיטליים וגורם כך להתפתחות בעיות של קוצר ראייה אצל ילדים קטנים. מצב של קוצר ראייה מלווה בפגיעה משמעותית ביכולות לראות בצורה חדה עצמים שממוקמים במרחק. כאשר קוצר ראייה אצל ילדים מתפתח בגיל צעיר קיים חשש להתפתחות מהירה של הבעיה לצד קצב הגדילה המאסיבי. בעיית קוצר ראייה באה לידי ביטוי בקושי לקרוא את הכתוב על הלוח, צפייה בטלוויזיה מקרוב, אי יכולת לקרוא שלטים, בעיה בזיהוי של אנשים מוכרים מרחוק. בעיה של קוצר ראייה ניתנת לטיפול בקלות באמצעות משקפיים, חייגו עכשיו אל אופטיקה אנדי לביצוע בדיקות ראייה מדויקות לילדים באמצעות ציוד חדיש. הצוות המקצועי של אופטיקה אנדי מנוסה, אדיב וידוע ביחס נהדר לילדים.

איך מאבחנים קוצר ראייה אצל ילדים?

אבחון מוקדם של בעיית קוצר ראייה הכרחי למניעת הידרדרות מהירה במצב. קוצר ראייה אצל ילדים מעלה את הסיכון להתפתחות של בעיות ראייה נוספות בעתיד, טיפול מוקדם ומעקב של אופטומטריסט מקטינים את הסיכויים לסיבוכים. שימוש נכון במשקפיים מאפשר ראייה תקינה כאשר יש צורך בבדיקת ראייה חוזרת אחת למספר חודשים למטרת מעקב ובחינת היעילות של המשקפיים. בתקופת הגדילה ייתכן ויהיה צורך בהחלפת העדשות אחת לחצי שנה או שנה עם שינוי בכושר הראייה.

אלו משקפיים ילדים אוהבים?

העיצוב של משקפי הראייה הוא הדבר הראשון שהילדים שמים לב אליו. יש למשקפיים הנבחרים השפעה על המראה של הילד ועל הנכונות שלו לשתף פעולה. חשוב לשתף את הילד בבחירת המשקפיים בכל גיל. ילדים בגיל הרך יבחרו את צבע המסגרת. ילדים גדולים יותר יחליטו האם לבחור במסגרת עם מראה מיוחד, מראה סולידי, מראה למדני. לפני שמתחילים לבחון מסגרות למשקפיים בחנות חשוב להתייעץ עם הצוות ולשאול אלו מסגרות מתאימות לעדשות הדרושות.

קוצר ראייה אצל ילדים ידרוש במקרים מסוימים עדשות דקות ובמקרים אחרים עדשות עבות. מרשם מדויק לעדשה המתאימה ללקות הראייה הכרחי לטיפול נכון בבעיה. ההמלצה בעבור ילדים היא על 2 זוגות משקפיים לפחות. הילדים נוטים לאבד את המשקפיים ואף לשבור אותם בשגגה. אופטיקה אנדי היא המקום בו תיהנו ממבחר מסגרות משקפיים לילדים, בדיקת ראייה מקצועית ומרשם מדויק לעדשות.

מיופיה

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support