04-9916771

עדשות מגע מומלצות: למי, מתי ובאיזה אופן?

עדשת המגע הינה גוף זר המונח בצמוד לקרנית העין הזקוקה לאספקת חמצן סדירה שמגיע מהאוויר לדמעות ומשם לתאיה ולכן יש חשיבות בבחירת עדשה נכונה ומתאימה. התאמה מקצועית ונכונה תבוצע ע"י אופטומטריסט מורשה מטעם משרד הבריאות או מתמחה מוסמך בלבד, לעניין חשיבות עליונה ועל כן כדאי לוודא זאת בטרם הבדיקה. האופטומטריסט ישתמש במכשור קליני על מנת לקבוע האם אותו פציינט מתאים לשימוש בעדשות מגע, יתאים את חומר הגלם של העדשה לפציינט ויברר קריטריונים נוספים כמו מתח עפעפיים מצב בריאות כללי ושל העין בפרט. האופטומטריסט ימדוד את קימורי הקרנית של הפציינט ,יבדוק למרשם המשקפיים המדויק ביותר וממנו יגזור את המרשם האופטי לעדשות המגע. ישנם סוגים שונים של עדשות מגע המותאמות לשימושים שונים. הרכבה של 24/7, הרכבה פעם או פעמיים בשבוע, מקצועות שונים – כל אלה ועוד יובאו בחשבון על ידי האופטומטריסט המתאים. חשוב ביותר לעבור הדרכה יסודית לפני קבלת עדשות המגע הכוללת לימוד הרכבה וטיפול בעדשות.עדשות מגע למי, מתי ובאיזה אופן.
בחירת

עדשות מגע מומלצות

כמו כל אביזר רפואי אחר, גם עדשות מגע דורשות מרשם של אופטומטריסט מומחה או רופא. רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש עדשות מגע מומלצות או את המותג הכי יוקרתי חשוב לוודא שהעדשות המדוברות אכן תואמות את בעיית הראייה שלכם ואת המבנה של העין. אופטיקה אנדי היא המקום בו מתבצעות בדיקות התאמת עדשות על ידי צוות מומחה. התאמה מדויקת מבטיחה את התוצאות הטובות ביותר ומצמצמת באופן משמעותי את הסיכויים לסיבוכים או תחושת אי נוחות. אופטומטריסט מומחה ממתין לכם באופטיקה אנדי, חייגו עכשיו.

עדשות מגע מומלצות לפי סוגים

  1. עדשות מגע רכות עשויות הידרוג'ל (חומר פלסטי רך במרקם ג'לי). אלו הן עדשות עם ריכוז גבוה של מים לתחושת נוחות כבר מהשימוש הראשון. עדשות הידרוג'ל דקות, רכות, גמישות ובעלות יכולת להתאים את עצמן למשטח הקרנית. 
  2. עדשות מגע רכות עשויות סיליקון הידרוג'ל (סיליקון ומים). סוג זה של עדשות מגע נחשב מתקדם יותר בהשוואה אל עדשות עשויות הידרוג'ל בלבד. יש לסיליקון את היכולת להעביר חמצן רב אל העיניים ולאפשר כך שימוש ממושך. כיום, עדשות סיליקון הידרוג'ל הן הפופולריות ביותר, נמצא אותן במיקום גבוה בכל רשימת עדשות מגע מומלצות. 
  3. עדשות מגע קשיחות עשויות פלסטיק קשיח. עדשות עם כושר העברת חמצן שמאפשר שימוש ממושך. אלו הן עדשות שמעניקות ראייה חדה ומתאימות למקרים של צילינדר גבוה. ההסתגלות לעדשות הקשיחות ממושכת יותר בהשוואה לעדשות הרכות.

איך מרכיבים עדשות מגע?

לאחר תקופת הסתגלות קצרה תגלו ששימוש בעדשות אינו מסובך כלל. כל מגע עם העדשות יתחיל בשטיפת ידיים למניעת חדירת גורמים מזהמים אל תוך העין. עליכם לשמור את העדשות סטריליות. יש לנגב את הידיים לפני המגע עם העדשות, להניח את העדשה על קצה האצבע ולהרכיב אותה בהתאם להנחיית האופטומטריסט. בכל מקרה בו מופיעה תחושת אי נוחות או אדמומיות יש להסיר את העדשה מחשש לזיהום ולהגיע אל אופטומטריסט לבדיקה.

לא בטוחים אלו עדשות מגע מומלצות בעבורכם? סובלים מגירויים בעיניים? אופטיקה אנדי היא המקום בו תמצאו צוות מקצועי ומוסמך עם התמחות ספציפית בהתאמת עדשות.

מאמר: עדשות מגע מומלצות מאת אופטיקה אנדי

השאירו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם:

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support